Projecte Leonardo MOULDING FOR EUROPE
Escrit per Promoció i Comunicació dimecres, 2 de juny de 2010 10:34
La setmana del 5 al 10 de maig va tenir lloc, a Àustria, l’última trobada del projecte Leonardo “Moulding for Europe”. Aquest projecte ha reunit 6 escoles de: Portugal, Alemanya, Turquia, Salesians de Sarrià (Barcelona) i dues d’Àustria que han treballat: el disseny, la realització i la producció d’un clauer amb motlles d’injecció.Cada cara del clauer porta gravat per un costat el logotip de l’escola i per l’altre el perfil geogràfic del país, simbolitzat així l’esperit comunitari que ha fet possible la realitat europea.
El clauer, dissenyat per alumnes del cicle de Desenvolupament de projectes mecànics del nostre centre, no hauria estat possible sense la col·laboració desinteressada de l’empresa Construcciones Mecánicas Solé, S. A., de Mataró.
Aquí podeu veure algunes de les fotos de la trobada i detalls del clauer


Finalitza així un projecte que va començar a l'octubre de 2008 quan va tenir lloc a la nostra escola el primer meetings.









