Inauguració d'Aules SCHNEIDER a Salesians de Sarrià
Escrit per Promoció i Comunicació dimecres, 14 d'abril de 2010 15:17
El dia 13 d’abril del 2010 es va realitzar la inauguració de dues aules, al departament d’Electricitat – Electrònica, una amb equipaments per a l’automatització i control d’edificis i l’altra amb equipaments per a l’automatització industrial, fruit del conveni de col·laboració de Schneider amb les Escoles Professionals Salesianes de Sarrià a Barcelona i Illa Tecnològica.L’acte s’inicià amb un recorregut per les dues aules, on l’explicació del cap de departament Lluís Colado i la demostració pràctica d’un grup d’alumnes, mostrà la gran utilitat que els equipaments de Schneider Elèctric, amb tecnologia punta, representen per a l’aprenentatge dels alumnes.
El P. Antoni Vilarrubla, titular del col·legi, situà l’acte en el marc del 125è aniversari de la fundació d’aquestes escoles, ressaltà l’estreta col·laboració entre Schneider i Salesians de Sarrià i agraí a Schneider la confiança dipositada en el sistema educatiu d’aquest centre.
Seguidament, el Sr. José Emilio Serra, director de màrqueting i comunicacions de Schneider, exalçà l’obra iniciada per D. Bosco a Torí i prolongada a Barcelona-Sarrià, així com l’abast local i mundial d’Schneider i la satisfacció per la bona relació que tenen amb Salesians de Sarrià.
Amb unes paraules del cap de departament ressaltant la implicació de l’equip directiu i dels professors per al muntatge i utilització d’aquestes aules, es clogué l’acte.













