Sarrià batega al COR’s Encuéntrate Madrid 2009!
Escrit per Promoció i Comunicació dimecres, 6 de maig de 2009 09:05
Uns 400 joves de tot l’Estat s'apleguen a Madrid, el pont de l'1 de maig, moguts per l’art i l’expressió, però també per les ganes de trobar-se amb Jesús i ells mateixos
Les jornades, celebrades a la casa salesiana de Paseo, han estat plenes de tallers, spectacles de petit format i 2 obres de gran format: els musicals 'Tarzán' (del Centre Juvenil Entre Amics, de València) i Footlose (del Grup de Teatre Amorevo del mateix centre de Paseo).
Totes elles van fer veure les seves particulars maneres de funcionar i educar en valors a través del teatre, al marge de transmetre un missatge que després van poder reflexionar per grups.
Les tardes i les nits es van completar amb exhibicions de música, dansa i màgia, acompanyat per mostres artístiques per tota l’Escola. Els tallers, gairebé uns 20, ensenyaven en 3 hores des d'il•luminar o com poden ser de plàstiques les emocions fins la interpretació, la música, el cant, la màgia, el clown o la batucada.
Tot això va anar acompanyat d’un fil conductor molt potent amb diferents escenes de la Bíblia que feien relacionar moments. Els 'bons dies', les 'bones nits' i l’eucaristia (feta al 'santuari' del teatre) van servir de fil conductor. Un himne (cantat per membres de totes les inspectories) convidava alhora a aquesta profunda reflexió.
El que ens emportem cap a Barcelona, doncs; un batec molt intens d’aquest COR’s que segueix arreu amb els musicals, amb les obres de teatre, la fotografia, la dansa, la música, el ball, la màgia... tot: formes de trobar-nos!
Toni Zafra (MJS de Sarrià, Grup de Teatre).











